Thessdenthess
Σχολιάστε

Η ΣΤΑΣΥ ΓΙΑ ΣΤΑΣΗ

Στη Δικαιοσύνη προσέφυγαν η ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) και η ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) προκειμένου να κριθεί παράνομη και καταχρηστική η 24ωρη απεργία που έχει προκηρύξει για αύριο Τετάρτη το Εργατικό Κέντρο Αθήνας (ΕΚΑ) και στην οποία θα συμμετάσχουν και οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες.

Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με τις αποφάσεις των σωματείων τους, σήμερα δε θα κυκλοφορήσει στην Αθήνα κανένα Μέσο Μαζικής Μεταφοράς καθώς χειρόφρενο θα τραβήξουν λεωφορεία και τρόλεϊ, ενώ ακινητοποιημένοι στα αμαξοστάσια θα παραμείνουν και οι συρμοί των μέσων σταθερής τροχιάς.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, η ΣΤΑ.ΣΥ.ζητά να κηρυχθεί παράνομη και καταχρηστική η εν λόγω απεργία, γιατί δεν έχουν τηρηθεί οι νόμιμες προϋποθέσεις κήρυξής της. Ωστόσο, όπως αναφέρει, με δεδομένη τη γνωστοποίηση της απόφασης των Σωματείων το μεσημέρι της Τρίτης, κατέστη αδύνατη η εκδίκαση της προσφυγής της εταιρείας σήμερα προ της έναρξης της αυριανής απεργίας και ως εκ τούτου η εκδίκαση θα γίνει αύριο το πρωί.

Η εταιρεία ζητά προκαταβολικά συγνώμη από το επιβατικό κοινό, για την ταλαιπωρία και τις δυσκολίες που θα συναντήσει κατά τις αυριανές, μετακινήσεις του. Αντίστοιχα και η ΟΣΥ σημειώνει επίσης πως δεν τηρήθηκαν οι νόμιμες προϋποθέσεις κήρυξης της απεργίας

Σύμφωνα με πληροφορίες του «ethnos.gr», πάντως, η εκδίκαση της αγωγής της ΣΤΑΣΥ έχει προγραμματιστεί για τις 12 το μεσημέρι της Τετάρτης, πράγμα που καθιστά μάλλον αδύνατη την έκδοση της οποιασδήποτε απόφασης πριν τις 14.00 οπότε ακόμα και αν δρομολογηθούν συρμοί τις απογευματινές ώρες το επιβατικό κοινό θα είναι ακάλυπτο στη μετακίνησή του προς την εργασία του.

Απορία στο επιβατικό κοινό προκαλεί συχνά η μη εφαρμογή των ρυθμίσεων του νόμου που έχει ψηφιστεί και υποχρεώνει εταιρίες κοινής ωφέλειας μεταξύ των οποίων και τις συγκοινωνιακές εταιρίες, να εκτελούν τη λεγόμενη «ελάχιστη εγγυημένη υπηρεσία» κατά τη διάρκεια απεργιών, δηλαδή το 33% των καθημερινών δρομολογίων. Ορίζει με άλλα λόγια ότι θα πρέπει να κυκλοφορεί το ένα τρίτο των συρμών, των λεωφορείων, των τρόλεϊ κ.ο.κ. ανεξαρτήτως ποιοι και πόσοι εργαζόμενοι θα πρέπει βρίσκονται στα πόστα τους, για να επιτευχθεί αυτό το αποτέλεσμα.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.